utorok 10. júna 2014

* Yves Rocher cosmetics *

 Čo je to Yves Rocher ? 
Tak v prvom rade je to jedna z mojich obľúbených kozmetických značiek , preto sme sa rozhodli vám o nej povedať niečo viac  ..
Francúzsku prírodnú kozmetiku Yves Rocher denne používa viac ako 30 miliónov ľudí  v 80 krajinách sveta
Starostlivosť o pleť, o telo, parfumy a líčenie... viac ako 700 výrobkov .
Všetky výrobky sú 100 % rastlinného pôvodu, hypoalergénne, dermatologicky  testované a netestované na zvieratách.
Tu je zopár mojich obľúbených produktov .

Ako prvý vam predstavím tento štetček na make-up .Je práve jeden z mojich obľúbených a používam  ho skoro každý deň .Aj keď nebol najlačnejší , je vyrobený z prírodných štetiniek a príde mi dosť kvalitný .Je veľmi jemný a určite možem povedať že s ním super nanáša aj rozotiera make-up 

Tento rúž som dostala myslím minulý rok od tatina , keďže som ešte nemala žiadny z Yves Rocher bola som zvedavá čo je zač . Moj celkový dojem je asi taký že splňa všetko čo by mal ,výdrž má celkom dobrú je dosť pigmentovaný a to je super .Ešte ma celkom prekvapilo že aj hydratuje a to sa mi pre veľa rúžoch nestalo no povedzte sami.. takže odomňa si zaslúži + 


Neviem ako  vy ale ja si dosť potrpím na kvalitu šamponov. Keď som si kúpila tento mala som ešte više polovicu z šamponu od  Aussie  tak som si povedala , že ho aspoň vyskúšam .Dala som si už dvakrát ale zatial ma nejako nenadchol no uvidíme neskôr 

Bože ! Toto je asi najúžasnejšia vec . Milujem kávu a som na nej skoro závislá a tento sprcháč ako keby pre mňa vymysleli . Okrem toho že má voňu ktorú cítiť po celej kúpeľni má tiež hustú penu . 
Takže ak máte radi vôňu kávy odporučam .. :)


No čo sa týka týchto dvoch krémov na telo mi prídu skoro rovnaké . Sú riedke a tie nádobky sú úplne nepraktické . Zakončím to asi tým že rýchlo vsiaknu a vôbec nie sú mastné . Už je len na vás čo vám viac vyhovuje 

Túto odličovaciu vodu používam každý deň vždy večer a odličujem si ňou celú tvár okrem očí , na ktoré mám  micelárnu vodu od Garnieru . Mám rada jej vôňu , ale že by odlíčila všetko z pleti tak to asi nie .. Počula som na ňu viacej sťažností , ale mne nijak neškodí skôr naopak .


 
Tento sprchový gél som dostala v sade spolu s krémom na telo a určite si ich už neplánujem kúpiť znovu . Krém som ešte prežila keďže má neutrálnu vôňu a sú tam nejaké náznaky vône kokosu ,  ale tento sprcháč mi skôr smrdí než by mi mal pripomínať to čo je tam napísané . Keď som si ho voňala v obchode voňal krásne ale čím dlhšie som ho mala dlhšie  tým rýchlejšie sa vôňa strácala . 

Sada pure system na problematickú pleť je zatiaľ tá najlepšia a to som už vyskúšala naozaj skoro všetko ! Z tejto sady mám krém aj masku a sama vidím že už nemám skoro vôbec problémy s pleťou.  Krém sa mi už skoro minul a určite si pojdem kúpiť aj ďalší . Takže ak máte nejaké problémy vyskúšajte  , veď nič nemôžte stratiť :) 



Aké máte skúsenosti s Yves Rocher ?
Dúfam  že sme vám pomohli a tešte sa na nové príspevky , ktoré sa budeme snažiť pridávať oveľa častejšie keď už nemáme žiadne povinnosti so školou ! Pekný zvyšok dňa !


 Nikky a Bibs 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára