piatok 17. januára 2014

MUA Ever After - Matte Palette

Ahojte,
dneska Vám prinášam(Nikky je na lyžiarskom) článok o ďalšej, podľa mňa super paletke. :)
Ide o Make up Academy paletku Ever After ktorá obsahuje 10 tieňov a všetky sú matné . Ja som si svoju kúpila keď som bola v Londýne a stála niečo okolo 4 libry  ale je aj na e-shope Krasotika.sk a tam stojí okolo 5-6€. Pre niekoho kto má rád nude líčenie a chce ho za super cenu, toto je paletka pre Vás! :)

Toto je moja prvá skúsenosť so značkou MUA a som naozaj spokojná. Pôvodne som si chcela kúpiť paletku UNDRESS ME TOO(dupe pre Naked2) ale tá bola vypredaná tak som smutne s korektorom kráčala k iným regálom a uvidela som túto a povedala som si že aj keby nebola dobrá, tak tie 4£ by ma nezabili. No ako som písala, nebola som sklamaná... 

Tiene sú dosť veľké, a ako som už spomínala a samotný názov hovorí, matné. V paletke bol aj tento hubičkový aplikátor ktorý moc nepoužívam, mám predsa štetce. Tieňe sú pigmentované dostatočne a všetky sa ľahko nanášajú aj keď trošku prášia. 


Horná rada obsahuje iba svetlé odtiene ktoré sa hodia na celé viečko ale ako highlight. Pre niekoho s bledým obočím bude Bare super ako farba na obočie:) 
Spodná rada obsahuje iba tmavé odtiene hnedej, modrú a nie úplne čiernu, skôr čierno hnedú. 

Táto recenzia bola síce krátka ale dúfam že sa ja tak páčila a pomohla :)  
Ahojte
Bibs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára